tiistai 18. toukokuuta 2010

Eilisen asu





Tunika ja takki Odd Molly, trikoopaita Jackpot (Putiikki Rannalla)
housut H&M:n äitiysmallistoa


Koska olen seuraillut teidän muiden päivittäisiä asujanne, pitihän minunkin tehdä tämä perässä. Hieman hölmöksi tosin itseni tunsin... Halusin myös teille kaukana oleville näyttää valtaisan olemukseni, jos vaikka ihan pian sitä ei enää olekkaan...

Tosiaan tämä asu oli eilinen. Tämän päivän asuksi puen bikinit ja painun partsille vatsaani ruskettamaan. Tästä asusta ette tule kuvia todellakaan näkemään! Tänään on luvassa myös hieman hemmottelua, sillä käytän äitienpäivälahjaksi saamani jalkahoidon. Ihanaa!

Aurinkoista päivää!

Iloa ja valoa, Noora

7 kommenttia:

Marja kirjoitti...

Ihana tuo tunika / toppi!! Ja tuo Odd Mollyn takki on kyllä kaunis... Eikös tulekin hieman hmm.. hassu olo kun kuvaa itseään ja vieläpä julkaisee kuvat täällä :) Nimim. been there done that ;D

Tiedätkös, näytät jotenkin tutulta. Oletkohan näiltä (missä minä asun) kulmilta kotoisin?

Aurinkoisia loppuodotuksen päiviä!!

Rouva V kirjoitti...

Ihana tuo tunika/toppi. Tuo takki mullakin on. <3

Ihanaa viikkoa sinne! :)

Noora kirjoitti...

Marja ja Naana, kovassa käytössä on tuo vaatekappale minulla ollut, ihan suosikki! Takista nyt puhumattakaan. Mutta ihanaa ettei tänään ole takkia tarvinnut käyttää, kuuma on!

Niin Marja; kyllä minä olen kotoisin ihan täältä Savonmaalta, mutta olisimmeko sitten voineet tavata Tampereen vuosien aikana jossain?

Tarleena kirjoitti...

Ihana päivän asu! Missä lienet muita päivän asuja katsellut ;-)

Kovin olet kaunis vatsoinesi!

Noora kirjoitti...

Kiitos Tarleena! Kyllä sinunkin asusi ovat tarkkaan katsottuja :)

Terhi kirjoitti...

Mä en raskaushuuruissani taaskaan pysty muistamaan olenko aiemmin kommentoinut tänne mitään, mutta kurkkimassa olen ainakin käynyt ;) Saanko udella milloin sinulla on LA? Itse odotan neljättä, LA 14.6. Tulen poikkeamaan vastakin. Niin ja, oikein kaunis asu. Ja saman olen todennut itsekin, että onpas hassua kuvata itseään ja laittaa kuvat vielä näytille - syytän hellettä ;)

Noora kirjoitti...

Heippa, kiitos Terhi! Meillä on LA 5.6. Muistaakseni se oli hyvin lähellä teidän aikaanne, eli hyvin samanlaiset ovat tilanteemme. Tule toki poikkeamaan toisenkin kerran ja voi hyvin!