keskiviikko 31. elokuuta 2011

Syksyn merkit


Syksyä käsittelevissä jutuissa usein aina "kääriydytään peiton alle" tai "hörpitään kuumaa ja "lueskellaan lehtiä sohvan nurkassa." Itsekin toki toivoisin näin voivani tehdä syys-sateen rummuttaessa ikkunaruutuihin. Syksyyn kuuluu myös kynttilöiden sytytteleminen pimeneviin iltoihin, erilaiset omanaiset herkut sekä täyteläiset viinilasilliset.

Nämä kaikki kuuluvat toki myös minun syksyyni. Nautin niistä sekä siitä kotoisasta tunnelmasta, joka valtaa mielen aina syksyisin.

Niinkuin kaikki nuo edellä luettelemani asiat, kuuluu minun syksyyni myös BB.
Tuo harmaiden, loskailmojen pelastajani; uskollinen syys-seuralaiseni, iltojeni ilo.

Nyt kääriydyn sinne sohvannurkkaan kera omppupaistokseni nauttimaan kyseisestä ohjelmasta!
Tosin, olen kyllä jo nähnyt taloon saapumisen eilen , sillä onhan mulla 24/7 ...
... tänäkin syksynä!

Iloa ja valoa, Noora



8 kommenttia:

Terhi kirjoitti...

Hihii, mäkin aion sukeltaa tuohon jännään maailmaan ihan justnyt ;) Hauskaa BB-syksyä!

Noora kirjoitti...

Mä muistan että myös sinä olet fani! Pidetään hauskaa!

Mari - Somasti kirjoitti...

Kutakuinkin kaikki tuo BB mukaan lukien kuuluu minunkin syksyyn! :) Nautitaan!

Sari kirjoitti...

Mä arvasin! Piti tulla illan ohjelman jälkeen tsekkaamaan, että miten on, joko täällä hehkutellaan. :) Ja oikeassa olin! Syksyn varmimpiin merkkeihin kuuluu se, että sinä julistat BB-kauden avatuksi! ;D
Täällä myös intopinkeänä ohjelmaa seuraillaan.

Elviiran Kammari kirjoitti...

Et oo tosissas..BB-fani. Kääk. Koitan kestää tän. Meillä ku ei teeveetä katota ollenkaan. Ei jakseta raahautua yläkerran teeveenurkkaan. Ollaan siis ihan pihalla, siitäkin, aina ja iänkaikkiseti.

Noora kirjoitti...

Mari: Nautinnollista BB-syksyä sullekin!

Sari: Yhtä varmasti kuin lehdet puista tippuu, katson minä myös BB:tä. Se tietää taas yömyöhälle valvomista ja vaikeita herätyksiä...

Reissuja ja romantiikkaa: TODELLAKIN! Kokeileppas, voit jäädä koukkuun...! :)

Elina kirjoitti...

Sinun omenapaistos innoitti tekemään tänään omenapiirakkaa nimeltään paratiisikakku. Täytyy laittaa kahvikeitin soimaan, jotta voi maistaa herkkua sekä tietysti lukemaan netistä BB:n uudet uutiset! Mukavaa viikonloppua:-)

Noora kirjoitti...

Kakkusi on varmasti ollut herkullinen! Omppujutut ovat mun suosikkejani!