perjantai 8. toukokuuta 2009

Mummeja Mikkelissä


Mummi ja Minä-pesuaineita saa nyt siis myös Mikkelistä! Mummit nyt uusissa, suloisissa kevät asuissaan.

Saatavana Polkkakarkki pyykinpesuaine, Eukalyptus-pastilli siivoussuihke sekä Mansikkamarenki astianpesuaine. Tuotteet ovat suomalaisia, turvallisia eikä niitä ole testattu eläinkokein. Luvassa siis raikasta pyykkiä, suit-sait sukkelaan siistiä ja suloisia, mansikantuoksuisia tiskaushetkiä!

Tässä siis viimehetken vinkki sunnuntaita varten. Mummit valmiita uusiin koteihinsa, tulkaa hakemaan!

Iloa ja valoa, Noora

5 kommenttia:

Anne kirjoitti...

Heips-
Nyt olen heti intona kysymässä mistä Mikkelistä saa Muumeja ostettua ? Tätä olen odottanutkin mutta en päässyt jäljille....
terveisin Anne

Noora kirjoitti...

Rantakylästä, Orijärveltä niitä saa. Osoite Korukuja 2. Ilmoitatko etukäteen jos olet tulossa, jotta olen kotosalla!

Anne kirjoitti...

Kiitos Noora nopsasta vastauksesta. Mielelläni tulisin ostoksille mutta mitenköhän tavoitan sinut Korukujalta esim maanantaina päivällä ?

Noora kirjoitti...

Hei Anne! Oletko katsonut Huldan Huoneen sivut? Siellä on myös numeroni. Voidaan sopia, että olen kotona maanantaina päiväsaikaan. Tervetuloa!

Anne kirjoitti...

Heips Noora-
laitoin sinulle s-postia.
Anne