tiistai 25. tammikuuta 2011

Tunnustus



Olen saanut sekä Marilta etä Terhiltä tunnustuksen, kiitos siitä! Nyt sitten pitäisi kertoa asioita itsestäni eli ne seitsemän seikkaa. Aikas vaikeaa...

1. Rakastan Bulgarian jugurttia, etenkin sitä uutta sitruunanmakuista.

2. Mielestäni ihmisellä on oltava mielipiteitä. Oli sitten oikeassa tai väärässä, oma mielipide on osattava ilmaista.

3. En tiedä mitä teen isona. Minun pitäisi sanoutua irti työpaikastani ja sitten...

4. Tarvitsen mustaa kahvia ja aamun lehden ennen kuin teen mitään muuta aamulla. Lapset saavat olla märissä vaipoissaan ja maailma vaikka romahtaa, mutta minä juon kahvini.

5. Inhoan kermaisia täytekakkuja.

6. Haluaisin asua Norjassa vuonon rannalla, lumihuippuisten vuorien siintäessä edessä.

7. Inhoan sitä, että mieheni jättää kaapin ovet auki. Saranat eivät kulu -mielestäni!

***
Tämä tunnustus on kiertänyt jo varmasti kaikilla, joten päädyn antamaan sen ainoastaan yhdelle eli Pieni Pitsinenäliina, Sinä saat tämän minulta!

Iloa ja valoa, Noora

4 kommenttia:

Riitta kirjoitti...

Kivoja tunnustuksia :) Mukavaa lumista viikkoa sinulle! Alkaa olla mitta kyl vähän täynnä tuota valkoista taivaalta tippuvaa ainetta !

Noora kirjoitti...

Kyllä nyt saisi riittää! Me hukutaan lumeen ja mies kyllästyy lumitöihin.
Myös sinne intoa lumitöihin!

Terhi kirjoitti...

Kiva kuulla sun tunnustuksia :) Mä oon niiiiin täynnä tätä talvea ja LUNTA! Tänään sentään aurinko paistaa. Iloa päiväänne :)

Noora kirjoitti...

Kiitos sinulle Terhi, että tuon tunnustuksen minulle annoit! Tänään on mielettömän kaunis päivä; aurinkoa ja riittävästi puhdasta lunta. Terkkuja teille!